Please... Give 1 Click... Thank You.

Loyal Followers

Like My Blog

Friday, December 21

Merry Christmas

STICKY POST 
FROM 22.12.2012 UNTIL 01.01.2013

Hello... Hello... to all my blogger friends and beloved readers. 
I wanna make a wish to all of my friends MERRY CHRISTMAS AND A HAPPY NEW YEAR 2013. 

I will be away about 11 days.
Holiday... Holiday... at my 'kampung'.
Yay... =)

Google from Mr.Googlie... Hehehe... 

~~SEKIAN, SALAM~~



Friday, December 14

SELAMANYA HARIMAU MALAYA

Hi... Hi...
SELAMANYA HARIMAU MALAYA... 
Ku tak kecewa ngan kekalahan dorang semalam. 
Ku bangga ngan aksi dorang semalam... 

SELAMANYA HARIMAU MALAYA.
"Biarpun korang kalah semalam, kteorang rakyat malaysia akan sentiasa sokong korang biarpun pe t'jadi" 

TERIMA KASIH HARIMAU MALAYA... 
TERIMA KASIH MALAYSIA... 


~~SEKIAN, SALAM~~

Friday, December 7

Christmas Christmas Christmas


Hi... Hi...
Heyyy... 
Christmas just around the corner.
About less than 28 days to go...
I can't wait for Christmas...

Yesterday, Me and my friends at Klinik Kesihatan Sri Aman doing some decoration for the upcoming Christmas... We're so excited that evening...
Even my malay friends help us to decorate the Clinic together...
1 MALAYSIA mah...
SALING TOLONG MENOLONG...
=)









HEYYY... 
I'll be "OFF" from my blog for more than a week.
Holiday... Holiday... about more than 7 days...
Which is from 22 Dec 2012 until 1 Jan 2013.
See ya' next year.
WISHING TO ALL MY CHRISTIAN FRIENDS MERRY CHRISTMAS & A HAPPY NEW YEAR 2013 to all my friends. 

~~SEKIAN, SALAM~~


Sunday, December 2

HARIMAU BAHAM SANG GARUDA

HI HI TO ALL MY BELOVED READERS...
Heyyy...
Sape2 tengok match semalam???
SILA LIKE POST KU NI... 
Hehehe...
Betapa gembiranya hati ku bila Malaysia dapat menumpaskan Indonesia.
Siap mse Full Time hbs ku ngn adik ku jerit "Yeayyyyyy..."

Bayangkan mse perlawanan nak bermula...
Punyer la jantung ni b'degup mcm nak keluar je rasa nye...
Ne tak nye... ni penentunye...
PENENTU UTK PI KE SEPARUH AKHIR... 

Ni kerratan akhbar dari Berita Harian 
(Sila klik "Berita Harian" utk pembacaan yg lbh jelas)

HARIMAU MALAYA BAHAM GARUDA

PEMAIN Malaysia Safee Sali (jersi biru) diasak pemain Indonesia di Stadium Nasional Bukit Jalil, malam tadi. - Foto HASRIYASYAH SABUDIN

Kuala Lumpur: Malaysia mengiringi Singapura ke separuh akhir Piala Suzuki AFF apabila muncul naib juara Kumpulan B selepas menewaskan Indonesia 2-0 di Stadium Nasional Bukit Jalil, malam tadi.

Kemenangan itu bukan saja penting bagi memastikan misi mempertahan kejuaraan terus menyala, tetapi secara tidak langsung menyingkirkan seteru tradisi itu yang sekali lagi menjadi mangsa Harimau Malaya. 

Ketiadaan S Kunanlan dan Khyrill Muhymeen Zambri yang direhatkan  kecederaan tidak merencatkan percaturan Datuk K Rajagobal yang masih mampu menurunkan skuad terbaik ketika menang 4-1 ke atas Laos. 


Malaysia memulakan permainan agak perlahan dengan percubaan pertama muncul hanya selepas Indonesia empat kali berjaya melepasi benteng pertahanan negara dalam tempoh sembilan minit.

Bagaimanapun, pemain negara kembali mengawal permainan dan pada minit ke-27, skuad negara membuka jaringan menerusi pemain sayap, Azamuddin Akil yang merembat kencang hantaran lintang Mahali Jasuli.

Bek kanan, Mahali yang tampak begitu serasi dengan bekas rakan sepasukan dari Harimau Muda, Wan Zack Haikal Wan Nor, meledak gol kedua negara pada minit ke-30 selepas menyempurnakan hantaran satu dua dengan Wan Zack.

Bersambung babak kedua, pelawat cuba bangkit merapatkan jurang menerusi gerakan pantas sayap kanannya, Andik Vermansyah, namun benteng negara yang dikemudi Fadhli Shas dan Aidil Zafuan Abd Radzak cukup sukar ditembusi. 
Pujian juga harus diberikan kepada hampir 65,000 penyokong tempatan yang sepanjang perlawanan, berjaya memastikan semangat pemain Harimau Malaya terus membara untuk meraih kemenangan.

Semalam mse syok tengok match...
Perghhh... B'gema SNBJ dengan sorakan penyokong menjerit nme MAHALI JASULI...
MAHALI JASULI mmg t'baik la malam td. 


Pe pun tahniah kepada Malaysia atas kejayaan korang utk ke pusingan separuh akhir. 
Separuh akhir nanti akan b'temu dengan Thailand. 
9 & 13 September 2012 

Sebagai persediaan match akan datang, ku beli jersi baru HM... Beli dari kawan yg dok kat kedah nun... 
Original nye. =)

TAHNIAH HARIMAU MALAYA...
TANAH TUMPAHNYA DARAHKU... =)

~~SEKIAN, SALAM~~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...