Please... Give 1 Click... Thank You.

Loyal Followers

Like My Blog

Sunday, July 3

Ku x ske... Huhu...

Aku seorang peminat takraw yg 'TEGAR'... 
Kalo dh sorang kutuk sorang pasal pemain elit kebangsaan kite...
Ku pun akan naik 'hantu' beb...
Uhuhu... xde la... pi GERAM la... Huhu...
Ni yg ku dpat mse ku dok syok tgk video ulangan Takraw SAG thun pas, team regu kat U-Tube.
Cun2 mse Abg shah (Norshahruddin Mad Ghani) sbg killer, Abg Noormanizam sbg Tekong, dan Abg Farhan (Farhan Adam) sbg pengumpan main utk Malaysia menentang Thailand

Weiiii... ko orang Malaysia kan... Patut nye ko bg semangat kat dorang pi bukan sesuatu yg x cdap mata memandang komen ko tu...
Mungkin bg korang yg akan bce kat bwah ni nnt x pedas, pi bg ku mmg pedas. Huhu... 
Sampai hati ko cakap cm2... 
Ko patut BERTERIMA KASIH kat dorang beb bab main smpai FINAL STAGE...


Kalo korang nak lg terang, klik je kat gambo ni...


PADAN MUKO KAU... Ku x 'tutup' nme ko tu... 
NYAMPAH... 
Btl la kata2 Abg Fizi (Mohd Hafizie Manap aka apit kiri skuad elit negara) kalo menang, puji, kalo kalah...huh... kutuk hbs2...
Pe la... tarak sivik ka...??!?!!???!!!!


SEKIAN. SALAM. 

3 comments:

  1. memang tarak sivik la mcm ni....
    uuhuhuhhu

    ReplyDelete
  2. @Mohd Ridhuan : jgn ckp yg ni... yg dpn2 sy blm lg t'msuk... cdih taw... nak je bg penampor... mulut x syg lgsg... :(

    @cikpuanhady : nak wat cmne kn... org M'sia cmni bek x pyh jd org msia... wat malu je... :(

    ReplyDelete

Thank You for your commentary.
And do come visit my blog again.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...