Please... Give 1 Click... Thank You.

Loyal Followers

Like My Blog

Tuesday, March 8

ALASAN BODOH BILA DITAHAN POLIS

Memandu kenderaan dalam keadaan yang tak sepatutnya adalah perkara yang sangat bodoh kalau korang laku kannya. Bila ditahan polis macam-macam alasan bodoh korang bagi. Korang ingat polis tu bodoh ke??? Lain kali dah tau buat kesilapan terima je saman, jangan buat alasan bodoh. Antara alasan bodoh tersebut ialah...

>> Bila tak pakai topi keledar : Alasannya ialah untuk menghilangkan kelemumur atau kutu bila ditiup angin.

>> Bila bunyi ekzos kereta terlalu bising : Alasannya nak tolong kejutkan orang kat flat yang selalu sangat lewat bangun pagi nak pegi kerja.

>> Bila memandu terlalu laju di highway : Alasannya takut terlepas nak tengok cite Wonderpet di rumah.

>> Bila melanggar peraturan lampu isyarat : Alasannya korang buta warna.

>> Bila beraksi superman atas motor di jalan raya : Alasannya pinggang sakit sebab terlalu lama tunggang motor, kalau buat macam tu boleh kurangkan sakit sikit. 

>> Bila melintas jalan raya tak tunggu isyarat pejalan kaki : Alasannya takut orang belakang menyondol


Jangan marah ekkk... bagi spe2 yg terase tu... Hehe... Sekian.

No comments:

Post a Comment

Thank You for your commentary.
And do come visit my blog again.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...