Please... Give 1 Click... Thank You.

Loyal Followers

Like My Blog

Sunday, May 15

Maharaja Lawak -- Sepah & Jambu

Uitttt... Uitttt... Uittt...
Untuk minggu ke-7, minggu silent comedy...
Pe lagi... Gelak lg la kt umah ari jumaat yg pas... 
Lawak sgt wlaupun tnpa perlu mengeluarkan sepatah perkataan...
Ok... Bagi ku, plg lawak minggu ke-7
SEPAH DAN JAMBU

Hahahahahahah... Jom Layan... 
SEPAH


JAMBU... Mmg LAWAK sehhhh... 
MUKA LEGEND... TAPI HATI CUTE... 
Hehehehehehhehehe... :)


Jadi, minggu ke-7, penyingkiran di laku kan... Maka... Amir yg tersingkir...
Pi mengejut gak... 
De ML (Maharaja Lawak) MASUK la... 
Wahhh... ni peluang 'keemasan' nak undi sape...
Kalo nak undi mesti melalui FB... Kalo korang xde FB, camne nak undi peserta ML yg korang rasa layak masuk...
Jadi, ku undi la kumpulan R2 DAN ALEX
2 ni je... Bab dorang paling LAYAK pd pendapat ku. 
Korang nak undi... Klik je perkataan kat bawah ni... 

Ku dah undi... Mmg COMFIRM KUMPULAN R2 masuk nye... bab dorang nye gambar paling ramai yang 'LIKE'...
Yay... Sonang Hati den... R2 MASUK... R2 MASUK... 
Korang x cye, tgk pic bawah ni, tgk jumlah Fbooker yg 'LIKE'...


Ok... Selamat mengundi... :)

~~ SEKIAN ~~

4 comments:

  1. walaupun Mr.R nih penyokong Nabil. Tapi pada pendapat Mr.R, Jozan terbaik pada minggu ini.

    ReplyDelete
  2. Mr. R : Yay... masing2 rse spe yg t'baik. It's ok, truskan sokongn anda kpd mrka... :)

    ReplyDelete
  3. hehe..suke nabil n sepah, tp xade duit la nak undi. makan pon bapak yang bagi duit.kihkih

    ReplyDelete
  4. @cik sakdi: kte pon... x undi gk, hrp undi org len nye... :)

    ReplyDelete

Thank You for your commentary.
And do come visit my blog again.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...