Please... Give 1 Click... Thank You.

Loyal Followers

Like My Blog

Saturday, September 22

Sunny Saturday

Morning and Hi to all bloggers... =)
Ok la... Kali ni ku taip/tulis dalam Bahasa Malaysia lak la...
Hari ini hari sabtu... Pagi yang sejuk untuk hari ini...
Sebabnya semalam hujan.
Hahahhahaha...
Jadi, pagi ini ku buat la aktiviti yang boleh wat ku rasa seronok. 

Pagi ini mummy & abah saya pi pasar...
Dorang belikan nasi lemak...
Sedap gak... Hehehe... 

Nasi Lemak kat Sarawak memang dibungkus camni... =)

Ku plan nak baca novel grafik ni balik... =) Best taw... 

Eyhhh... Kan sebelum ni ku penah post entri pasal ku nye LESEN L... 
Ku dah dapat LESEN P semalam...
Cikgu ku yang datang umah hantar Lesen P ku tu... =)

Caya lah... =)



Sape yang blum baca entri ku tu bleh la klik tajuk kat bawah ni... 

~~SEKIAN, SALAM~~

No comments:

Post a Comment

Thank You for your commentary.
And do come visit my blog again.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...