Please... Give 1 Click... Thank You.

Loyal Followers

Like My Blog

Thursday, April 21

Anugerah Arena

Heyyy... Heyyy... I'm back...!!!
Cleo in the blog...
Hohohohohoh... :)
Ari ni nak kongsi pasal Anugerah Arena.
*WINK... WINK...*
Ku jumpa pasal Anugerah Arena pun masa ku tgk ulangan match Kedah VS Harimau Muda A pagi tadi.
Syok... syok tgk... iklan da... hah... masa tu la jumpa iklan ni. 
OK... Dlm hati b'kata ~~~ "Eyhhh... nak cuba buka la... ne taw de atlit yg ku minat dan ku bleh la undi"
Memandangkan undian blh d'wat kat website Arena, jd pe slh nye ku buka dan undi utk dorang yang layak.
Anugerah Arena ialah utk memberi penghargaan kpd atlit yg layak.
De 5 kategori yg disediakan antaranya ialah:

ATLIT LELAKI PILIHAN BERPASUKAN
ATLIT WANITA PILIHAN BERPASUKAN
KEBANGKITAN PILIHAN
ATLIT MUDA PILIHAN
ANUGERAH KHAS MEJA SUKAN PILIHAN (MEDIA CETAK)

*KONGSI2 PE YG DE KT WEBPAGE TADI*
(nak tgk lg jelas klik je kt gambar t'sebut)


Aiyoo... Got Mr Koo there... "Gonna vote for him, for sure..."

Setakat ni ku xtaw nak undi spe lg... Hehe...
Jadi, tgh dok tercangok depan laptop nak undi spe yg layak skrg...
Yg pasti ku akan undi untk regu bad kte, Kookie...
Aisehhh... ku ni riak je lbh... Hah... pantang nmpk ENCIK KOO sbnr nye... hehe... 
Ok... Ok... Dh ngn bebelan ku kali ni. Spe2 yg nak undi utk dorang, korang blh klik kt link 'ANUGERAH ARENA
Senang je kan... Klik je link tu.

--- SEKIAN ---

No comments:

Post a Comment

Thank You for your commentary.
And do come visit my blog again.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...