Please... Give 1 Click... Thank You.

Loyal Followers

Like My Blog

Wednesday, April 27

Biskut ke...??? Ape...??? =_="

Ya Tuhan...
Pe dh jadi ni...
Huhu....
(Sambil ketawa)

Hehehe... Ku nak kongsi pe jadi ngn ku ari ni.
Ari ni, ku plan nak wat biskut enjut-enjut siput... 
korang taw x pe tu biskut enjut2 siput...???
De yg taw kn... tp, de gk yg xtaw... 
meh sini... tgk pic kt bwah ni pe tu biskut enjut2 siput... 


Ni la biskut enjut-enjut siput


Nak dijadi kan cte... 
cecite cecite...
Nak cite la ni...
Macam ni... Wat julung kali nye ku cuba wat biskut ni... 
Jd, ngn bantuan mummy ku sket2 je la... ku pun wat la... 
Campur smua bahan2 yg t'tulis di atas buku tah pe nme buku resipi tu...
Ku pun wat la...
Ayak2 tepung... mentega... telur... gula... garam...
Pastu, jd la sebati... jd la camni...




pas dh sebati cam kt gambar atas ni, wat la bentuk nye... memang mst de 'acuan' ato 'alat' nye supaya de bentuk nye...




Ni la hasil nye... X menjadi sgt... huhu... +__+


Pas tu kan kne goreng... panaskan minyak kt dlm kuali... haiyaa... mmg... mmg... hmmm...
Check it out... 




DAN HASIL NYE...
JENG... JENG... JENG...




Uwaaaaaa... T__T
X JADI TAW...
JADI KIRAI PUNYE...
xpe... ni cubaan pertama...
X sempurna pun...


Nak dijadikan cite... x menjadi la biskut ku ni...
Ku x cuba lak nak makan bb dh pandang pun perut dh sakit apatah lagi nak telan smua nye... Tekak pun dh loya (mcm org hamil lak loya2...hoho...) 
Jadi... mummy ku senyum je la. xpe, len kali blh cuba lg...
cuba pe nye... xnak la ku... 
INSAF...!!!
KU XNAK WAT LAGI...
PENAT TAW... 
huhuhuhuhu... =__="


JANGAN TANYA KU NE BISKUT NI 'PEGI' PAS DH HBS GORENG...
LU PIKIR LAH SENDIRI... 


~~~ SEKIAN ~~~

No comments:

Post a Comment

Thank You for your commentary.
And do come visit my blog again.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...